Search found 353 matches

by TALLcool911
Mon Feb 19, 2007 9:45 pm
Forum: General Bullshit
Topic: Back from the boonies
Replies: 7
Views: 1264

yo

welcome back dude
by TALLcool911
Sun Feb 18, 2007 12:18 am
Forum: Recruiting
Topic: Wanting to join!
Replies: 13
Views: 1699

too easy but....

Aeuse wrote:You know my mother too? ^_^
who doesn't??
by TALLcool911
Fri Feb 16, 2007 12:15 am
Forum: Recruiting
Topic: BF2 CLAN MATCH
Replies: 17
Views: 1735

rise above dudes

just to point out.... a little more polite replies to whoever posts in here would maybe be something to consider (referring to outsiders who come into our forums) in the future. Obviously the dude's a smart ass but he aint all that bad and its pretty evident to me that there's some of the message lo...
by TALLcool911
Thu Feb 15, 2007 11:58 pm
Forum: Recruiting
Topic: Count me in?
Replies: 23
Views: 2058

LMFAO, I can see i'm gonna like this clan :P @Chris: I'm 16 :) @Kenyon: I'm gonna need a bit of help setting up teamspeak, I have never used it before and I have no clue how to use it lol. @Knurlhiem: Nice, it's a pretty cool area to live in. Oakville isn't exactly the most exciting place (not much...
by TALLcool911
Thu Feb 15, 2007 11:51 pm
Forum: PC Gaming
Topic: Supreme Commander
Replies: 36
Views: 3099

GC

i liked/loved ground control.... somehow had the single and multi player game for free (not a ripped off version / somehow got in on some free offer or sumthin) a few years ago, but lost the game key when i switched puters at some point... but enjoyed it back in the day
by TALLcool911
Mon Feb 12, 2007 4:00 pm
Forum: General Bullshit
Topic: =CKA= What if Game
Replies: 450
Views: 26117

RedScar wrote:your last post wouldn't make sense

What if Zed wasn't so mean to other users?
then i'd step right in and say "Fuck you Red, don't be such a ass-felching, pooh-mining pussy!!"

what if Newfie wasn't as gay as Ryder's sig???
by TALLcool911
Sun Feb 11, 2007 1:15 pm
Forum: General Bullshit
Topic: =CKA= What if Game
Replies: 450
Views: 26117

.... then I'd use Crown Royal instead of chlorine in the pool.

What if the Canucks played the Leafs in the Stanley Cup Finals??
by TALLcool911
Fri Feb 09, 2007 5:53 pm
Forum: General Bullshit
Topic: Time Magazine Article
Replies: 16
Views: 2499

Re: 1/2 case = 3 "turns" each

Funny, Newfie and I find we play better after half a case a beer. whatever it takes for you 2 butt-darts to get the taste outta your mouths Thats kinda sweet that Tallcool911 is so jealous. Say, how old are you again? well, i'm older than 12... so way too old for what yer used to sorry to disappoin...
by TALLcool911
Thu Feb 08, 2007 12:54 pm
Forum: General Bullshit
Topic: Time Magazine Article
Replies: 16
Views: 2499

1/2 case = 3 "turns" each

Cypher wrote:Funny, Newfie and I find we play better after half a case a beer.
whatever it takes for you 2 butt-darts to get the taste outta your mouths
by TALLcool911
Tue Feb 06, 2007 10:07 am
Forum: General Bullshit
Topic: Clan Slogans...
Replies: 18
Views: 6664

if i may....

HardCoreDawg wrote:One Bourbon, one Scotch, one Ganz!
HardCore Dawg 2007
welcome new guy!! ... if i may blatantly rip-off your theme (which is pretty good by the way) .....

One Brit, One Balloon Humper - both Gay!!!!!!!!!!!!
Other than that, Canada Kicks Ass!!!

el wooto!!!
by TALLcool911
Fri Feb 02, 2007 11:23 pm
Forum: General Bullshit
Topic: Hello everyone...I miss my brothas! : (
Replies: 62
Views: 5862

mouthwash

Oh man...I think I just threw up in my mouth a little. LOL :wink: thats ok...that happens from time to time...just dont get any on me and dont even think about coming up for a kiss until you go find the listerine.... use it.... twice... 3 tic tacs..... and then we'll snuggle :lol: 8) :twisted: btw....
by TALLcool911
Fri Feb 02, 2007 11:11 pm
Forum: General Bullshit
Topic: help
Replies: 8
Views: 1412

imo... real quick

.... with trying to remove malware/spyware/etc. I recomend Norton Antivirus and Lavasoft Adware personal. The latter is free. You can get it here http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3000-8022_4-10045910.html?part=dl-ad-aware&subj=dl&tag=top5 . If that doesn't work try either a clea...
by TALLcool911
Fri Feb 02, 2007 1:18 pm
Forum: General Bullshit
Topic: BF2 rocks but WOW I can't play it until I get my new card...
Replies: 8
Views: 1381

WoW

dl'd the 10 day trial... pretty good
i'm in Nordrassil
'Blueblazer' lvl 6 already
cya in there
by TALLcool911
Fri Feb 02, 2007 7:51 am
Forum: General Bullshit
Topic: The Sound-a-like contest!
Replies: 31
Views: 2604

dear zed

2 things...

come here for a second cuz i'm gonna make you 'sound-a-like' ned fuckin beatty.

just cuz yer hung like a 12 year old, don't get your hopes up
by TALLcool911
Fri Feb 02, 2007 12:07 am
Forum: General Bullshit
Topic: The Sound-a-like contest!
Replies: 31
Views: 2604

ghost, ace, bull and ryder

ghost, ace, bull and ryder i always thought these 4 were actually one person... hell... look at the pics in the gallery 4 pre-pubescent geeks.. or is that 1 pre-pubescent geek!?!? and there's someone else here... kenyon i think, that sounds exactly like DJ. and Milisim.... well he sounds exactly lik...